LAA jungiasi prie socialinės iniciatyvos

Prie pasaulinės „Dingusi raidė“ („Missing Type“) akcijos Lietuvoje prisidėjo bendrovės ir įmonės –  AB Lietuvos paštas, „PayPost“, UAB PaySera LT, Grūto ir Europos parkai, TEO.LT, „Forum Cinemas“, „Coffe Inn“, Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai, DNB bankas, bankas „Swedbank“, PC VCUP, „Versli mama“, UAB „Mantinga“, UAB „Barbora“, UAB „Uoga Uoga“, PC „GO9“ UAB Eugesta, Lietuvos autoverslininkų asociacija, Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centras, UAB „Baltic Amadeus“, muzikos grupė The Roop Celebrity, „TADAM! DESIGN”, dainininkas ir dainų kūrėjas Gabrielius Liaudanskas – Svaras, dominikonų vienuolis brolis Pijus, Marijampolės vicemeras Povilas Isoda, žiniasklaidos priemonės – portalas 15min, „Verslo žinios“, radijo stotis „Extrafm“, naujienų portalas „Jūsų Panevėžys“ ir kt. Nacionalinis kraujo centras dėkoja visiems, kurie jau prisijungė prie kampanijos ir tiems, kurie dar tai padarys, siekdami atkreipti dėmesį į kraujo donorystės svarbą (daugiau informacijos ir nuotraukų www.kraujodonoryste.lt/page/missing-type ).
Visą straipsnį galite rasti http://www.tv3.lt/naujiena/880340/nacionalinis-kraujo-centras-siekia-pritraukti-1000-nauju-neatlygintinu-donoru